Foto

  • Bestelprocedure
  • Levertijd
  • Voorraad
  • Verzendkosten
  • Pakket traceren
  • Als u niet thuis bent
  • Garantie en defecten
  • Herroepingsrecht

Bestelprodure
Bekijk hier de interactieve video van de bestelprocedure: https://youtu.be/kanBUUwlHBs

Levertijd
Wij proberen uw bestelling altijd zo snel mogelijk na betaling te versturen. Als u op werkdagen voor 15:00 uur bestelt en betaalt, betekent dat u het product binnen 1 werkdag in huis hebt (in Nederland). Voor België, Duitsland en Engeland zijn dit 1 tot 2 werkdagen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat het product op voorraad is en betaald is, of betaalwijze is ingevuld (bv.rembours). Folux vertrouwd haar pakketten toe aan 's werelds meest toonaangevende vervoerder: UPS.

Voorraad
Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten uit eigen voorraad te kunnen leveren. Bij de producten in onze webwinkel vindt u de huidige voorraadstatus. Als een product niet voorradig is, wordt weergegeven wanneer het product wordt verwacht. 
Wilt u 100% zeker zijn of een bepaald artikel wel voorradig is, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Verzendkosten
Folux verwerkt bestellingen vanuit de hele wereld. Bestellingen worden met UPS verstuurd.

Verzendkosten Nederland :    
Bestelbedrag       Pakket      Achtergrond papier      Levertijd
€0- € 50,00          €5,95        € 15                            1 werkdag      
Boven € 50,00     Gratis        € 15  

Verzendkosten België, Duitsland:    
Bestelbedrag       Pakket       Achtergrond papier      Levertijd
€0- €50               €5,95          € 22,50                      1-2 werkdagen     
Boven €50           Gratis         € 22,50

De levertijd heeft betrekking op het aantal werkdagen nadat uw betaling is ontvangen en uw bestelling is verstuurd. Graag willen we benadrukken dat we afhankelijk zijn van onze vervoerder UPS.

Pakket traceren
Nadat uw bestelling is verzonden krijgt u een bevestigingsmail. In deze email vindt u een tracking code waarmee u uw bestelling online kunt volgen. U kunt uw bestelling real time volgen in uw persoonlijke account pagina. Deze status wordt iedere keer ververst op het moment dat uw bestelling een inscan station passeert.

Als u niet thuis bent
UPS zal 3 keer proberen om uw bestelling bij u af te leveren. Iedere keer als u niet thuis bent, zult u een briefje in uw brievenbus vinden met uw persoonlijke en unieke track&trace code. U kunt vervolgens beslissen of u het pakket nogmaals automatisch laat aanbieden of dat u een alternatief afleveradres wilt opgeven. Als u bijvoorbeeld weet dat u de volgende dag wel op uw werk aanwezig bent, dan kunt u het nummer op het briefje van de UPS bellen en overleggen waar u het pakket afgeleverd wenst te hebben. Dit is uiteraard kosteloos.

Garantie of Defecten
Ook in garantiegevallen of bij defecten staan wij voor u klaar. Bij een garantiegeval of defect adviseren we u eerst contact op te nemen met onze klantenservice, alvorens u het pakket retour zendt. Verpak retourengoed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Om het geheel te bespoedigen,vragen wij u een garantie of defect aan te melden op info@folux.nl met een duidelijke klachtomschrijving en uw klantnummer. Zodoende komt het direct bij de juiste persoon terecht.
 
Garantietermijn
De garantietermijn op onze producten bedraagt minimaal 2 jaar met uitzondering van (instel)lampen, flitsbuizen en accu’s, hierop bieden we 3 maanden garantie. Langere garantietermijnen staan of op onze website aangeven of in de documentatie die u ontvangt bij uw bestelling.

Hoe vraagt u garantie aan
Uw aanvraag van garantie kunt u sturen naar info@folux.nl. Vermeldt u s.v.p. duidelijk uw ordernummer in het onderwerp en geeft u aan wat defect is met een duidelijke klachtomschrijving en eventueel voorzien van digitale foto's.

Herroepingsrecht: 14 kalenderdagen
Folux streeft naar een optimale klanttevredenheid, daarom bieden we onze klanten een herroepingsrecht van 14 dagen na aflevering van het product. Wij hanteren hierbij de richtlijnen van Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u een zichttermijn heeft van 14 kalenderdagen waarbinnen u kunt besluiten dat u uw bestelling wilt terugsturen. Graag ontvangen wij een aankondiging van uw retourmelding per email. Na ontvangst van het product boeken we het bedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening. 

Hoe retourneert u
Binnen de retourperiode kunt u het product, compleet en in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk), terugsturen zonder opgaaf van reden. U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen. Wanneer u artikelen wilt retourneren, kunt u eenvoudig een mailtje sturen naar info@folux.nl. Vermeld hierin s.v.p. uw ordernummer voor een snelle afwikkeling. Geef in uw bericht aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Een kopie van deze e-mail kunt u vervolgens meesturen met de retourzending. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender, verpak daarom uw verzending zeer goed om beschadigingen te voorkomen.

Naast bovenstaande retour instructie mag u ook gebruik maken van onderstaand modelformulier:

Modelformulier voor herroeping
 
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan:    
Folux B.V.

Smirnoffstraat 8
7903 AX  Hoogeveen


Hierbij deel ik mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de verkoop van de volgende producten: [artikel + artikelnummer]

- Besteld op:
- Naam:
- Adres:
- Webordernummer / factuurnummer:



| Meer