Deze online shop maakt gebruik van cookies voor een optimale winkelervaring. Hierbij worden bijvoorbeeld de sessie-informatie of de taalinstelling op uw computer opgeslagen. Zonder cookies wordt de functionaliteit van de online-shop beperkt. Klik alstublieft hier, als u hiermee niet akkoord gaat.

Reparatie
Wat te doen bij een defect? Het is nooit leuk als het door u gekochte product defect is. Op alle producten bieden wij standaard twee jaar garantie. Tijdens deze garantieperiode garanderen wij dat u een goedwerkend product heeft en houdt. Mocht het voorkomen dat het door uw gekochte product binnen de garantieperiode defect gaat, dan lossen we dat voor u op. Wilt u het defecte artikel opsturen? Dan vragen wij u het onderstaande stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk verwerken.

Stappenplan
Download het reparatiefomulier en vul het reparatieformulier volledig in en vermeld duidelijk de klachtomschrijving
Voeg een kopie-factuur/aankoopbon
Stuur uitsluitend het artikel op gerelateerd aan de klacht/het defect
Verpak het artikel goed en stuur deze, eventueel aangetekend, op naar:

Bresser Benelux
t.a.v. Afdeling Retouren
Smirnoffstraat 8
7903 AX Hoogeveen
0528 23 24 76
info@bresserbenelux.nl

Na ontvangst van uw zending sturen wij u zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging via e-mail. Of maak een afspraak om het artikel in onze showroom af te geven. Indien nodig verzenden we het artikel naar ons reparatieteam van Bresser Duitsland. Na ontvangst van de zending door het reparatieteam Bresser Duitsland, wordt u reparatie in behandeling genomen. De reparatietermijn kan vanaf dat moment 4-6 weken in beslag gaan nemen. De standaard kosten voor een reparatie zijn € 29,95 (exclusief € 5,95 verzendkosten na reparatie). Reparaties tot € 50,00, welke buiten garantie vallen, worden zonder prijsopgave uitgevoerd. Bij reparaties die hoger uitvallen wordt altijd eerst een prijsopgave afgegeven.